الأربعاء، 23 أبريل 2008

تاج

بسم الله الرحمن الرحيم

التاج ده وصلنى من محمود (تايه ومش تايه)

قواعد التاج
اولا:اذكر عشرة اشياء عن نفسك
ثانيا:اختر خمس اشخاص تهدى لهم التاج
ثالثا:لا تهدى التاج لمن اهداه اليك
رابعا:عرف اللى بعتلك التاج انك نزلته عندك

التاج واجاباته

اولا:اذكر عشر حاجات عن نفسك

بالرغم انى شايف الحكايه دى صعبه بس هحاول

1:بحب مصر جدا

بصراحه مش عارف الحب الجامد ده جه منين

2:عندى ثقه بنفسى والحمد لله

وبرده مش عارف جايه منين

3:عصبى شويه
دى بقه انا عارف جايبها منين وراثه

4:بحب النادى الأهلى اوى
اهلاوى فظيع
وبالمناسبه مبروك للأهلاويه عاالدورى

5:لسه عندى اصحاب بحبهم وبيحبونى

6:كسول جدا
يعنى بحب النوم موت
7:الخير جوايا والشر برده جوايا بس بحاول اكون انسان خير

8:رومانسى حبتين يعنى شويتين

9:المفروض انى دمى خفيف بس مش عارف اليومين دول ايه جرى له

10:بعرف اعبر عن اللى جويا كلام اكتر من الكتابه

عارف ان دى غريبه بس انا كده

ثانيا:اذكر خمس اشخاص تهدى لهم التاج
لا وهو هديه بصراحه
عشان انا جاوبت التاج متأخر
فى ناس كتير جاوبته
فانا هسبها مفتوحه اللى عايز يجاوبه يجاوبه
واللى مش عايز خلاص حريه ديمقراطيه
وكده يبقى انا خلصت وجاوبت التاج هروح بقه اقول للواد محمود اللى هو التايه طبعا وهحذره انه يبعت ليا اى تاج تانى

هناك 33 تعليقًا:

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" يقول...

السلام عليكم
اجابات متزنة جدا بارك الله فيك
بس حتة بعبر بالكتابة اكتر
انا كدة برضه هو دي غريبة بجد
تحياتي لحضرتك

تــــايه ومش تـــايه يقول...

انا جيت بسرعه اهوه
شهر علشان تجاوب التاج
عارف احلى حاجه فيك انك اهلاوووووى
تحياتى

Desert cat يقول...

انت كسول لييييييييه
بكره اوى الكسل العب رياضة روح جيم حاول تنشط من نفسك شوية

ftafeet يقول...

حلوه اوى اجباتك على التاج على فكره

ومدونتك لذيذه

نونااااا

صاحب المضيفة يقول...

ربنا يكرمك ويعزك يا عم احمد

اجابات رايقة وجميلة


دمت بخير وسعادة

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

السلام عليكم
انت عصبى انت كمان العصبية بقت من سمات العصر بس بينى وبينك لازم نتخلص منها عشان نقدر نعيش حياة جميلة وسعيدة والكلام دة بقولوا لنفسى انا كمان وتحياتى لك

د/اجدع بنوته يقول...

ع فكره

انا فوجئتتتتتتت

ان 80% م اللى جاوبوا التاج ده كسوليين

هو ف ايه هههههههههههههه

mohammad hamza يقول...

أول تعليق .. ^^

أجمل حاجة فى التاج انك عرفتنا ان انت أهلاوى ..

أنا برضه أهلاوى .. متعصب ؟؟ ممكن شوية

لكن ياريت بلاش العصبية عشان الموود بتاعك
وبلاش الرومنسية عشان الامتحانات
:)

رئيس جمهوريه نفسى يقول...

اول كومنت

رئيس جمهوريه نفسى يقول...

شكل اول كومنت طلعت اوت ما علينا كلنا فينا الشر والخير بنسبه ما وتقريبا كلنا بنحب الاهلى يعنى بيب بيب اهلى
تاج خفيفه واجابات لذيذه

بنت النيل يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
والله برفوا على صرحتك
وكويس ان الواحد يقول عيوبة وميزاتة
ولية كسول ولية عصبى
ومش عارف الثقة بنفسك جت منين وحبك لبلدك جة منين دة حاجة غريبة بجد
تمنياتى لك بالتوفيق والازدهار
بنت النيل

فرنسا هانم يقول...

الخير جواك
والشر جواك
لكن انت ناوى تفرج عن مين ؟؟؟
طالما بتحاول تفرج عن الخير هتكون خير
وده اللى انا حاساه فيك
تحيه لك على التاج

واحد وبيتكلم يقول...

شاركني الصراخ http://kalamser.blogspot.com/

Mafrousa يقول...

حلوه اوى الصفات اللى قلتها عن نفسك.....كلها جميله ...بس خد بالك من الرومنسيه لانها بتتعب ساعات ...

منى يقول...

اجمل حاجه انك عندك اصحاب بيحبوك وبتحبهم
ربنا يخليكم لبعض
تحياتى

walaa يقول...

ماشى يا رومانسى قوى
وكلنا بنحب مصر وعايزين نشوفها احلى حاجه
تحياتى ولاء

اميره الصعيد يقول...

اهم حاجه عجبتنى فى اجابتك حبك لمصر وثقتك فى نفسك اهم حاجه الثقه فى النفس

بحبك يامصر يقول...

عاشقة النقاب
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
متشكر ليكى جدا
بس انا فعلا بعير عن اللى جوايا بالكلام افضل من الكتابه لانى مش اديب يعنى انا بس عملت المدونه دى فى فتره بيتهيألى انتم عرفتوها من البوست بتاع اصحابى كنت شويه لوحدى وعندى حاجات كنت عايز حد يشاركنى فيها وحاولت انى اطلع اللى جويا وعلى اد ما قدرت عملت
شكرا وتحياتى

بحبك يامصر يقول...

تايه ومش تايه
ازيك يا محمود اخبارك ايه
انت شايف ان احسن حاجه فيا انى اهلاوى؟
طيب ربنا يستر والاهلى يفضل مشرفنا
احسن افضل حاجه عندى تطلع اووت
سلام وتحياتى ليك

بحبك يامصر يقول...

قطة الصحراء
انا كنت رياضى جدا وفعلا من وقت ما تركت الرياضه وانا بقيت كسول وان شاء الله ارجع امارس الرياضه تانى
تحياتى ليكى

بحبك يامصر يقول...

فتافييت
اهلا بيكى فى مدونتى وشرفتينى ويارب تدوم زيارتك وشكرا على وصفك مدونتى انها لذيذه
تحياتى

بحبك يامصر يقول...

صاحب المضيفه
ربنا يبارك فيك يا صاحب المضيفه ويعزك يارب على فكره انا وانت من فتره بنزور مدونات بعض ونتبادل التعليقات ومحصلش قبل كده انى اقولك ان اختيارك لأسم مدونتك جميل جدا وبيدل على انك كريم
يشرفنى جدا دوام زيارتك لى
تحياتى ليك

بحبك يامصر يقول...

رئيسة حزب الأحلام
وعليكم السلام
انتى شرفتى مدونتى بالزياره دى عصبى اه بس دى وراثه اهلى كلهم عصبيين انا بقه اللى هطلع من وسطهم هادى
عالعموم انا بحاول اكون هادى وعلى اد ما بقدر بكون..شكرا
تحياتى

بحبك يامصر يقول...

د\أجدع بنوته
سمسمه انتى عايزه شعبنا وهو بالتراوه اللى هو فيها دى عايزاه يكون نشيط ؟
عالعموم انا بحاول اكون غير كده
ادعيلى انجح

بحبك يامصر يقول...

محمد حمزه
تقريبا يا محمد ان مصر كلها اهلاويه بس الباقى بيخبى عشان الحسد يعنى لو دورنا فى الزملكاويه نفسهم مش بعيد يطلعوا اهلاويه ههههههههه
الاهلى مش مخلينا نبقى عصبيين ياعم هو فيين وفين لما بيتغلب زى ما حصل فى ماتش بطل جنوب افريقيا كده بس الاهى ادها وادود
تحياتى

بحبك يامصر يقول...

رئيس جمهورية نفسى
استاذنا الاستاذ محمود
على فكره انا خريج حقوق يعنى زميل وكمان معايا كارنيه النقابقه بس مش ممارس المهنه (زميل مع ايقاف التنفيذ)المهم انت بسطنى اوى لما عرفتنى انك اهلاوى
وبيب بيب اهلى

بحبك يامصر يقول...

بنت النيل
عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
اولا انتى شرفتينى بالزياره ويارب زيارتك لى تدوم
ثانياطبعا كل انسان له عيوب زى ما له مميزات ولازم يكون معترف بعيوبه وعارفها عشان يكون افضل ده لو عايز يكون افضل
اما بالنسبه لحبى لمصر فأنا ساعة ما كتبت الجمله دى جت على بالى اوضاع البلد دلوقتى فكتبت الجمله على طول انما مصر تتحب ولا اسباب كتير عايزه كذه بوست عشان نتكلم فيها
وبخصوص الثقه فأنا والحمد لله على كل حال الحياه كانت ملطشه شويه معايا بس حاسس ان اليومين دول بتروق اهو وطبعا الواحد لما تكون الدنيا ملطشه معاه بيكون محبط انما انا كنت واثق فى نفسى ليه لحد دلوقتى مش عارف برده
وشكرا عالزياره

بحبك يامصر يقول...

فرنسا هانم
طبعا اى انسان ربنا خلقه وفيه قيم ومبادئ الخير وكمان خلق جواه الشر هو بقه اللى بيحدد وبيختار وذلك يدل على عدالة الخالق عز وجل
تحياتى يكى

بحبك يامصر يقول...

واحد بيتكلم
حاضر هاجى اصرخ معاك شويه

بحبك يامصر يقول...

واحده مفروسه
شكرا ليكى على الزياره وتعليقك الجميل
حاضر هاخد بالى نصيحه غاليه وهحاول اخد بالى منها
شكرا تحياتى

بحبك يامصر يقول...

منى
والله انتى حاسه بيا انا فعلا اهم حاجه فى حياتى اصحابى ودى فعلا احلى شئ ان احس انى حواليا اصحاب بيحبونى باخلاص بدون اى مصلحه وانا الحمد لله ربنا كارمنى باصحاب زى العسل
شكرا ليكى

بحبك يامصر يقول...

ولاء
اه رومانسى
ورومانسى جدا كمان
ويارب الكل يحب مصر زيك كده ويحاول يخليها احلى
تحياتى ليكى

بحبك يامصر يقول...

اميرة الصعيد
نورتى مدونتى لأو مره ويارب تنورينا دايما
واكيد لازم نحب بلدنا وكمان الثقه بالنفس مهمه جدا وبتنعكس على تصرفتنا لانى لو بتصرف بقلة ثقه هغلط كتير ولو اتصرفت بثقه اكيد تصرفاتى هتكون افضل
تحياتى لزيارتك وياريت تدوم