الأربعاء، 2 يناير 2008

يعنى ايه بحبها

بسم الله الرحمن الرحيم

اعتقد ان اول موضوع بالمدونه لازم يتعرض لسبب عمل المدونه ولمعنى اسمها واناهعمل كده برده أ ما عن سبب عملى للمدونه وهو سبب طبيعى جدا انى عايز اتنفس ...حاسس انى مخنوق... عايز اكتب مشاعرى تجاه
بلدى واعبر عن حبى لبلدى وكمان اقول رايى فى الاحداث سواء سياسيه او رياضيه اوفنيه كل شئ هحس انى عايز اتكلم فيه هكتب عنه اما بقه سبب تسمية المدونه بكلمة بحبها دى مش عايزه شرح انا بجد بحب مصر حب غريب حب جامد جداوكان نفسى اكتب عن ده فقررت ان المدونه يكون ده اسمها عشان اعبر عن مدى حبى لبلدى وبس .......على فكره انا نسيت اقولكم ان ده هيكون اسلوبى فى الكتابه يعنى زى اللى جوايا هطلعه مش هزينه او ازوئه كففايه كده بقه.... سلام

هناك 12 تعليقًا:

إضراب يقول...

مبارك على المدونة
ويا ريت الكل بيحبها كده
مكنش ده بقى حالنا

أحمد سعيد علي الدين يقول...

أكيد كلنا بنحبها
مرحب بيك في عالم التدوين
في انتظار المزيد

بحبك يامصر يقول...

شكرا ليكم اصحاب اضراب ونور الازهر على التعليق

غير معرف يقول...

السلام عليم انا اول شىء بدي هنيك .وانا عم اتمنالك المزيد من التقدم والرقي.وانا شاء الله كل شخص يدخل هون يتعلم مننك كيف يحب بلدو . وانا على فكره بحب كمان مصر .مع اني مش منها وكمان انا بحب بلدي كتيرررررررررررررررررررررررررررررررررالجزائرررررررررررررررررررررررررررررررررررر يعني متل ا بتحب انت بلدك

بحبك يامصر يقول...

انا سعيد جدا بالتعليق الاخير الواصل من بلد عزيزه علينا كلنا وهى الجزائر ومتشكر بجد يا جزائريه على تعليقك وبدعوكى متابعة مدونتى دايما

غير معرف يقول...

اول شئ عايز اهنيك عالمدونه ويارب كل الشباب تحبها زيك كده كنا بقينا حاجه تانيه

غير معرف يقول...

مبروك
على المدونة
وعقبال المعلقة
ان شاء الله
حلو كدة

بحبك يامصر يقول...

شكراااااا عالتعليق ولو انك بتهزر بس حب بلدنا مش هزار بس انا متاكد انك بتحبها زينا ويمكن اكتر ياريت تتابع المدونه

غير معرف يقول...

السلام عليكم ...
بشد على أيدك بقوة وعلى أيد كل من يحب بلده بارك الله فيك على هذه المدونة وجعلها الله خالصة لوجهه الكريم وإن شاء الله تكون ذات فائدة للكل

وفاء البغدادية

غير معرف يقول...

ألف مبروك على المدونة الجديدة
و نتمنى ان تكون نبض المجتمع المصري
وربم اتكون في بعض الاحيان بسمة ترسم على وجوهنا و الى الامام دائما

بحبك يامصر يقول...

الحقيقه انا سعيد جدا بالتهنئه على مدونتى بس ياريت تتابع مدونتى ان شاء الله تعجبك بس خلى بالك انا هعرض وجة نظرى انا ويمكن متعجبكش بس لو معجبتكش احب اسمع رايك

إبن مصر يقول...

الف مبروك على المدونه وان شاء الله الى الامام دائما

وعايز اقولك انى كمان بحبها جدا على الرغم من الظلم اللى شوفته منها لكن برضه بحبها


لك منى ارق تحيه